Algemene voorwaarden

Artikel 1: Definities

– De koper wordt hieronder in dit document vermeld als de klant.

– Hoeve Equum Mundi wordt hieronder vermeld als de verkoper.

– Door bij ons te bestellen/kopen of gebruik te maken van onze diensten gaat de klant akkoord met dit document.

Artikel 2: Bestelling

– Er kan worden besteld op onderstaande manieren

o Via de webshop

o Via E-mail

o Via telefonisch contact

o Via social media ( Facebook/messenger/whatsapp/instagram )

– Omdat we spreken over een webshop heeft de klant retourrecht van 5 dagen. Dit enkel indien de producten onbeschadigd zijn en in de originele verpakking worden terug bezorgd.

– De bestelling kan niet worden geannuleerd na het plaatsen van de bestelling.

– Bij het niet kunnen nakomen van een afspraak dient de klant de verkoper 24 uur op voorhand te verwittigen, wanneer dit niet gebeurd zal de klant het bedrag van de geplande afspraak alsnog moeten betalen. ( uitgezonderd dringende/onvoorziene omstandigheden ( politie/ziekenhuis/brandweer ).

– Wanneer de klant niet tijdig betaald bij een bestelling en dus een herinnering ontvangt zal de klant vanaf de volgende bestelling enkel nog kunnen/mogen bestellen via de site waar er onmiddellijk tot betaling wordt overgegaan.

Artikel 3: Betaling

– De manier van betaling hangt af van de manier van bestelling:

o Via de webshop => betalen bij het plaatsen van je bestelling

o Via email => via overschrijving voor de dag van levering of ten laatste bij levering

o Via telefonisch => Via overschrijving voor de dag van levering of ten laatste bij levering

o Via social media => Via overschrijving voor de dag van levering of ten laatste bij levering

– Indien de klant via overschrijving betaald dient de klant dit te doen VOOR de dag van levering en ons een overschrijvingsbewijs door te sturen via E-mail of afgeven bij levering.

– Indien de klant niet thuis is op het levermoment, nog niet heeft betaald of ons niet in het bezit heeft gebracht van een bewijs hiervan nemen wij de bestelling terug mee. Omdat wij dan een nieuwe levering moeten inplannen en uitvoeren zal hiervoor een nieuwe leveringskost worden aangerekend. Dit geld voor elke nieuwe levering die de verkoper moet uitvoeren.

– We rekenen vanaf een 2e levering €10,00

– U dient dus Voor of bij levering te betalen. Betaald U niet voor/tijdens de levering zal U naast de nieuwe leverdata ook een herinnering ontvangen.

Artikel 4: Levering

– De verkoper stelt een leveringstermijn op van 1-5 werkdagen. In bepaalde gevallen kan deze uitlopen.

– U ontvangt via E-mail een bevestigingsmail waarin we vermelden wanneer we Uw bestelling kunnen leveren. Hierin wordt de voorziene datum vermeld en ook de periode ( voor-namiddag ).

– Indien U niet op het opgegeven adres zal zijn op het moment van levering dient U ons hiervan op de hoogte te stellen via e-mail. U dient de factuur te betalen en ons hiervan een bewijs te bezorgen voor de dag van levering. Evenals een locatie waar we uw bestelling mogen plaatsen.

– Wij zenden U één of meerdere foto’s als bewijs van levering. Vanaf het moment van levering zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schade of diefstal van uw aangekochte goederen.

– Ontvangen wij geen of niet alle nodige gegevens gaan wij alsnog over tot levering. Wanneer U niet thuis bent en ons niet in het bezit heeft gebracht van voldoende informatie omtrent de betaling en de plaats van levering zullen wij deze terug meenemen en zullen wij U contacteren voor een 2e levering met de extra kost als gevolg.

Hey hey! Sorry dat we je even komen storen. We willen je juist even informeren dat Alle bestellingen van Equifyt & Agrobs die geplaatst worden tussen 29/07 en 13/08 door een verlofperiode bij de fabrikant pas kunnen geleverd worden ten vroegste op 16/08. Alle bestellingen die ten laatste zondag 28/07 binnenkomen, worden wel nog verwerkt en zullen dezelfde week nog worden geleverd. Mochten er vragen zijn, laat ze gerust weten! Alvast bedankt voor het begrip